Aanschuifsimultaan in Voorburg door Hans Böhm een groot succes

SV Voorburg is op PR-gebied een ervaring rijker. Hoe bereik je nieuwe leden?

De theorie zegt dat je je moet richten op jouw doelgroep. Bij een kleine vereniging zijn dat niet de sterkste schakers van de andere verenigingen in de regio. Maar het zijn de huisschakers en de onbekende herintreders, die je wilt bereiken. Als het gaat om junioren moet je bij de scholen zijn. Artikelen in de huis aan huis bladen laten opnemen is vanzelfsprekend. 2500 strooifolders bezorgen in de wijk van jouw speellocatie mag niet achterwege blijven.

Een aanschuifsimultaan voor het winkelend publiek, voor jong en oud, op een jaarlijks cultureel zomerfestival trekt jouw doelgroep aan. Sommigen daarvan spelen mee; anderen kijken met belangstelling toe. Het is duidelijk. Zien schaken trekt schakers aan. Zo bereik je je doelgroep. Deel wel nummers uit, want een ervaren simultaangever zorgt er voor dat het aantal wachtenden beperkt blijft door het juiste tempo aan te houden.

Plaats een reactie

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann

    Laat zien dat je geen robot bent door de volgende afbeelding te kiezen Boom.